loading...
سایت طرفداران باشگاه فرهنگی ورزشی آرتا سبلان اردبیل
mahan05 بازدید : 31 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (1)
 ورزش > لیگ برتر - در بازی دوستانه با آرتا در نیمه اول نورمحمدی و در نیمه دوم بنگر و نورورزی کاپیتان های پرسپولیس بودند.عکس ها مجتبی صالح
mahan05 بازدید : 20 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)
 

سرمربی تیم فوتبال آرتا سبلان اردبیل گفت: کار انتقال یک تیم دسته اولی به استان اردبیل تمام شده و ما قادر خواهیم بود آرتا سبلان را در لیگ دسته یک فوتبال پرتوان و کوشا ببینیم.

غلامرضا سرخه‌ای در حاشیه بازی آرتاسبلان اردبیل و پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: بازی اول ما با تیم لیگ برتری پرسپولیس در شرایط مطلوب و با تلاش بازیکنان آرتاسبلان به شایستگی انجام شد در حالی که ما در این بازی از چهار بازیکن رده جوانان و امید استفاده کردیم.

وی به ظرفیت خوب بازیکنان و توان تیمی آرتاسبلان برای حضور مقتدرانه در لیگ دسته یک اشاره کرد و افزود: باخت یک بر صفر آرتا سبلان مقابل پرسپولیس چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند چرا که ما با تمام توان و بضاعت تیمی و بازیکنان در این مسابقه حاضر شدیم و روی بی‌تجربگی بازیکنان و اشتباه فردی گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال آرتا سبلان اردبیل ادامه داد: یقین دارم این بازیکنان در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت و می‌توانند در قواره بازیکن تیم ملی و باشگاهی برتر توپ بزنند.

سرخه‌ای خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر 50 درصد استخوان‌بندی و اسکلت تیم را پیدا کرده‌ایم و با همین نفرات درصدد جذب و تست‌زنی 50 درصد بازیکنان دیگر هستیم تا بتوانیم با آنها عقد قرارداد کرده و تیم را به شرایط مطلوب برسانیم.

وی عنوان کرد: استقبال مردم اردبیل نیز از بازی تیم آرتاسبلان برابر پرسپولیس بسیار خوب بود به طوری که اهالی خونگرم اردبیل تا لحظه آخر یکصدا تیم را حمایت کرده و از تلاش بازیکنان قدردانی کردند.

سرمربی تیم فوتبال آرتا سبلان اردبیل با اعلام اینکه کار انتقال امتیاز یک تیم دسته اولی به اردبیل در قالب آرتا سبلان تمام شده است تصریح کرد: اگر شرایط به همین منوال ادامه پیدا کند بنده قول حضور مقتدرانه در لیگ دسته یک کشور را می‌دهم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دروازه‌بان سابق تیم ملی اذعان داشت: بنده قول قهرمانی را در سال اول حضورمان در لیگ یک نمی‌دهم اما با توجه به تجربیات و غیرت بازیکنان ما سعی خواهیم کرد در همین سال اول برای قهرمانی به میدان برویم و تمام حریفان را شکست دهیم.

سرخه‌ای در خصوص پرسپولیس و حضور این تیم در اردبیل با حضور علی دایی گفت: تیم پرسپولیس از تیم‌های قدر و باسابقه کشور است که همیشه برای قهرمانی در لیگ خود را آماده می‌کند و امسال نیز با بهره‌گیری از بازیکنان جوان و مستعد خود را برای حضور قدرتمندانه در لیگ آماده می‌کند.

mahan05 بازدید : 29 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

دبیر هیئت والیبال استان اردبیل از حضور تیم این استان تحت عنوان "آرتا سبلان اردبیل" در رقابت های والیبال دسته یک کشور برای اولین بار خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کوروش فتاحی در حاشیه اختتامیه دوره مربیگری درجه ملی والیبال در اردبیل افزود: این تیم در صورت حمایت اسپانسر از فصل آینده در مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور حضور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امتیاز این تیم خریداری شده است، یادآور شد: البته خرید امتیاز این تیم رایگان بوده، چرا که فدراسیون والیبال این امتیاز را برای استان اردبیل واگذار کرده است.

دبیر هیئت والیبال استان تصریح کرد: هم اکنون در حال رایزنی با چند شرکت و سرمایه گذار هستیم تا به عنوان اسپانسر این تیم را در رقابت های لیگ حمایت کند.

علاوه بر تیم والیبال، این استان در دو رشته فوتبال و وزنه برداری نیز تحت همین نام در رقابت های کشوری حضور خواهد داشت.

قرار است تیم فوتبال "آرتا سبلان اردبیل" نیز برای نخستین بار در تاریخ ورزش استان از فصل آینده در رقابت های دسته یک کشور حضور داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه ورزشي آرتا سبلان اردبيل نیز با بیان اینکه این باشگاه بزودی فعالیت رسمی خود را آغاز خواهد کرد از رونمایی از آرم و رنگ لباس تیمهای آرتا سبلان در اینده ای نزدیک خبر داد./

mahan05 بازدید : 25 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

نماینده مردم اردبیل، نیر، ‌نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ بر اساس تفاهم‌نامه اولیه با استانداری در تامین زمین، قرار است مالک باشگاه آرتا سبلان اردبیل، کمپ تیم ملی را در سرعین به شکل شایسته و آبرومند احداث کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت‌‍‌پور در حاشیه بازی آرتا سبلان و پرسپولیس تهران افزود: مسئولان باشگاه آرتا سبلان مصمم هستند کمپ‌ تیم‌های ملی را در سرعین در شان تیم ملی و باشگاه احداث کنند که در این زمینه قرار است زمین مناسبی نیز با هماهنگی استانداری اردبیل در اختیار باشگاه قرار گیرد تا سرمایه‌گذار این باشگاه بتواند عملیات اجرایی کمپ را آغاز کند.

وی با بیان اینکه قطعاً مسئولان استانی و کشوری مالک باشگاه آرتا سبلان و فعالان بخش خصوصی در این حوزه را یاری می‌کنند، افزود: قرار است زمین مورد نظر با قیمت توافقی در اختیار مسئولان باشگاه آرتا سبلان قرار گیرد تا آنها بتوانند با احداث کمپ هم برای تیم آرتا سبلان محل تمرین و آماده‌سازی خوبی را مهیا کرده و هم زمینه حضور و برپایی اردوهای مختلف برای تیم ملی و باشگاهی را در سرعین فراهم کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان عنوان کرد: البته توضیحات فنی را مسئولان باشگاه باید بدهند ولی ما انتظار داریم با اخذ مجوزها و تسهیلات مورد نیاز احتمالی بتوانیم هر چه سریع‌تر در خصوص احداث و راه‌اندازی این کمپ کمک‌کار بخش خصوصی و فعالان باشگاه آرتا سبلان باشیم/س 

mahan05 بازدید : 49 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

بعد از سال‌ها چشم انتظاری مردم استان اردبیل این استان صاحب تیم فوتبال در دسته یک کشور می‌شود.

به گزارش سبلانه، مدیرعامل باشگاه «آرتا سبلان» اظهار داشت: باشگاه «آرتا سبلان» اردبیل با سه حوزه فعالیتی فوتبال، وزنه‌برداری و والیبال فعالیت خود را آغازمی‌کند.

سادات شریف خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی باشگاه ورزشی «آرتا سبلان اردبیل» با سه حوزه فعالیتی فوتبال، وزنه‌برداری و والیبال در استان اردبیل فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
وی با یادآوری اینکه ظرف روزهای آینده از آرم و رنگ لباس باشگاه «آرتا سبلان» رونمایی می‌شود، یادآور شد: غلامرضا سرخه‌ای دروازه‌بان سابق و خوشنام تیم ملی مربیگری این تیم را برعهده خواهدداشت.
مدیرعامل باشگاه آرتا سبلان گفت: با آغاز فعالیت این باشگاه  همشهریان اردبیلی بعد از سال‌ها انتظار صاحب تیمی دردسته یک کشور می‌شوند.
حضور تیم وزنه‌برداری اردبیل در لیگ دسته اول کشور
همچنین رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اردبیل از حضور تیم این استان تحت عنوان «آرتا سبلان اردبیل» در رقابت‌های وزنه‌برداری دسته یک کشور برای نخستین بار خبر داد.
قاسم‌نژاد با قدردانی از منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و ‌سرعین در مجلس شورای اسلامی و سادات شریف خریدار امتیاز و مدیرعامل این باشگاه گفت: امیدواریم با همراهی و همدلی همشهریان بتوانیم زمینه ثبات و اقتدار این باشگاه ورزشی را فراهم کنیم.
علاوه بر فوتبال و وزنه‌برداری باشگاه «آرتا سبلان» در رشته والیبال نیز در رقابت‌های کشوری حضور خواهد داشت تا بتواند در بین تیم‌های مطرح والیبال کشور توانمندی خود را نشان دهد.

منبع:خبرگزاری فارس

درباره ما
با سلام خدمت تمامی همشریان عزیز افتخار دارم اولین وبسایت طرفداران باشگاه فذهنگی ورزشی ارتا سبلان اردبیل را ایجاد و جدیدترین اخبار باشگاه را به اطلاع شما طرفداران عزیز برسانم امید است با حمایت شما عزیزان در آینده بسیار نزدیک در بالاترین سطح فوتبال کشور حضوری موفق داشته باشیم . لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را برای بهبود سایت با ما درمیان بگذارید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما برای موفقیعت تیم آرتا سبلان کدام گزینه مهم تر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 37
  • بازدید کلی : 609